LOGO DESIGN

Návrh loga a logotypu ako predpoklad úspešnej značky

Logo alebo logotyp je základom budovania firemnej identity. Logo vás, vašu firmu, produkt alebo značku musí reprezentovať. Vyjadruje postoj k hodnotám podnikania a predáva produkt. Musí byť originálne, nápadité a zapamätateľné. Musí triafať a predávať. Ako získať perfektné logo?

GRAFICKÝ NÁVRH LOGA – ZNAČKY – BRANDING

LOGO je hlavným prvkom grafického štýlu spoločnosti a tvorí image firmy. Preto ho navrhujeme tak, aby boli vždy originálne, ľahko zapamätateľné a nezameniteľné. Z dlhodobej praxe vieme, že nezáleží na množstve návrhov ani počte grafikov, ale od nápadu a pocitu.

CO JE SÚČASŤOU VÝROBY LOGA OD NÁS?
– návrhy 2-3 variácie loga a jeho korektury (počet podľa ceníku)
– ukázka použitia vo firemnej tlakovine, tzn. V ceně je teda i návrh vizitky alebo komplimenty
– farba a černobiela variata loga
– licencia na používanie loga
– finálne súbory vo formáte EPS, AI, PDF a JPG
– nepožadujeme záloh predem, fakturujeme až po dodávku návrhov

POSTUP REALIZÁCIE
Pretože logo je prepojené s väčšinou firemných dokumentov, jeho vizuálna podoba by mala korešpondovať s oblasťou podnikania vhodným výberom písma, farieb alebo použitím grafických prvkov. Z tohto dôvodu sa pri každej zákazke koná najprv osobné stretnutie so záujemcom o spracovanie loga, kde sa dôkladne posúdiť čo najviac podrobností o spoločnosti, podnikateľskom zámere, ale aj o cieľovej skupine (zákazníkom) ao jeho predstavení o forme logotypu. Na základe týchto informácií sa začne s tvorbou návrhov. Najprv predběžnými skicami, ktoré následne prechádzajú do vektorovej digitálnej podoby. Ako výsledok predkládáme výber z 2 až 3 variantov logotypu. Súčasťou prezentácie návrhov loga je aj jeho farebné i černobielé prevedenie a ukážka použitia v firemnej tlači, najčastejšie vizitka.

U väčších projektov spracujeme po výbere loga aj grafický manuál, ktorý určuje záväzné pravidlá používania logotypu, konštrukcie, farieb, variantov, písiem, rozlíšenia vybraných tlačových a reklamných predmetov, grafických webových stránok, ďalších firemných prezentácií alebo napr. I potisk automobilov alebo dizajnu interiéru alebo exteriéru predajov. Grafický manuál predáváme v tlačenej aj elektronickej podobe. U menších zákaziek môžete spracovať iba manuálne logá ako jednoduchšiu verziu, prípadne vytvoriť samostatné logo a odovzdať klientovi ako súbory (EPS, PDF, JPG).

REDESIGN alebo LOGO UPGRADE
Ak chcete vylepšiť vzhľad vášho existujúceho loga, môžeme Vám ponúknuť jeho redizajn. Opäť je najlepším riešením osobného stretnutia, kde okrem vyššie uvedených vecí, zisťujeme, čo z starého loga bolo dobré nechať a čo naopak inovovať. Ak sa jedná o zavedený značku alebo logo s historickou tradíciou, vykonávame väčšinou jeho rekonštrukciu. V tomto prípade kladie dôraz na zachovanie vizuálnej podoby značky a zároveň jej modifikáciu do novej modernej podoby. Existuje mnoho spôsobov, ako urobiť dobrý redesign, niekedy to z ľubovoľného loga moc nezbyde :).

TERMÍN VÝROBY
návrh loga alebo redesignu je väčšinou týždeň až dva

Potrebujete vlastné logo? Chcete vylepšiť design svojho loga? Neváhajte nás kontaktovať!

Dopyt